Trendyol’da Barbie Çılgınlığı: Özel Koleksiyon Oyuncaklar İki Günde Tükendi
Trendyol’daki özel koleksiyon Barbie oyuncakları, Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen e-ticaret platformlarından Trendyol’da 21 Temmuz’da yayına giren Barbie sinemasıyla birlikte iki günde tükendi. Oyuncak reyonunun en ikonik karakterlerinden biri olan Barbie, e-ticaret platformunun verdiği bilgilere göre 2023 yılında 53 bin adet satıldı.
Filmin vizyona girmesiyle birlikte tüm dünyada adeta bir Barbie çılgınlığı yaşanıyor. Oyuncak sektörünün tartışmasız en ünlü karakterlerinden biri olan Barbie, kendine özgü stili, güçlü aksesuarları ve etkileyici koleksiyonlarıyla çocukların olduğu kadar yetişkinlerin de kalbini kazanmaya devam ediyor. Trendyol’un verilerine göre dünyanın en bilinen oyuncakları arasında gösterilen Barbie sinemasının 21 Temmuz’da açılması oyuncak satışlarını artırmış, moda, hoşluk ve dekorasyon departmanlarında satış patlamasına neden olmuştu. E-ticaret platformunda yer alan Barbie oyuncakları ve Barbie temalı çalışmaların satışları önceki aylara göre üç kat arttı.
Barbie oyuncakları iki günde tükendi
E-ticaret platformunda yer alan özel koleksiyon Barbie oyuncakları iki günde tükendi. En çok satan Barbie kreasyonları, Barbie Chelsea’nin Karavanı, Barbie Balerin Bebekleri ve Barbie Deniz Kızı idi.
Barbie’nin Rüya Evi en çok tercih edilen oldu
Barbie; Oyuncak kategorisinde e-ticaret platformunun verdiği bilgilere göre 2023 yılında yaklaşık 53 bin adet satarak rekor kırdı. Barbie’s Dream House, 17 bin adetlik satış rakamıyla Barbie severlerin yıldızı olarak dikkatleri üzerine çekti.
Modada pembe bir ikon; barbie çılgınlığı
E-ticaret platformunda Barbie oyuncaklarının yanı sıra moda, güzellik ve dekorasyon sektörlerinde de tam bir pembe çılgınlığı yaşandı. Trendyol’da moda kategorisinde en çok tercih edilen pembe ürünler elbise, çanta ve bluz oldu. Bu çalışmalarla pembe modayı yakalamak isteyenler Barbie tasarımı telefon kılıfları, pembe terlikler ve pembe ve ışıltılı makyaj çalışmalarını tercih etti. – İSTANBUL